Pages

vineri, 23 ianuarie 2009

Ziua cu susu'n jos


Nu ştiu ceilalţi cum sunt, dar pe mine mă ajunge o zi cam o dată la 6 luni, o zi neobişnuită, ciudat de obositoare, extrem de confuză.
Astăzi a fost una dintre acele zile. Nu m-am putut trezi de dimineaţă, aşa că am întârziat la lucru; tot timpul mi-a fost somn. Dacă aseară la 12 noaptea nu aveam somn, în seara asta la 22:00 îmi picau ochii pe tastatură.

N-am fost atent ca de obicei, nu-mi amintesc mare lucru, am uitat ce aveam de făcut, am fost un zăpăcit. Bine că o să dorm mult, şi mâine o să fiu nou, proaspăt, ca de obicei.

Un comentariu:

  1. ieri a fost si pt mine o zi naspa... pe toti ii apuca parca intr`o singura zi... cand crezi ca se termina... incepe altcineva.

    azi e o zi mai buna. si sper sa nu se schimbe :D

    ...sa ai o zi faina ;)

    RăspundețiȘtergere