Pages

luni, 5 ianuarie 2009

Ţi-a fost vreodată teamă să ...

... respiri deoarece când o făceai simţeai înţepături în piept?

... închizi ochii, ca nu cumva lacrimile adunate să se prelingă pe obraji?

... spui "te iubesc" din cauza viitorului incert?

... adormi, pentru că îţi era teamă de ce o să visezi?

... vorbeşti singur pe stradă?

... calci un gândac, că poate acolo este un om reîncarnat?

... te gândeşti la ce ai de făcut?

... arunci la gunoi un lucru care posibil să-ţi fi trebuit în viitor?

4 comentarii:

  1. a) - da
    b) - da
    c) - nu
    d) - nu
    d) - incerc sa vorbesc in gand :-)
    e) - nu calc gandaci si daca as calca, n-as crede.
    f) -prea mult
    g) - nu

    :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi-a fost teama sa respir..
    Da, am "tras" cat am putut de ochii mei, sa ramana larg deschisi, ca sa nu se rostogoleasca lacrimile..
    Da, mi-a fost teama sa rostesc si am lasat undeva in gand acel "te iubesc"..
    Da, mi-a fost teama de foarte multe ori sa adorm..
    Nu, nu mi-a fost teama sa vorbesc singura pe strada...
    Nu, nu mi-a fost teama sa calc un gandac. Dar m-am gandit de multe ori la faza cu omul reincarnat :)
    Da, mi-a fost teama de multe ori sa ma gandesc la ce am de facut. Inca imi este..
    Da, si la ultima mi-a fost..

    PS: Oare de ce primul impuls e sa raspundem la intrebari? Tu stii? Ca eu nu stiu. Nu stiu, dar am raspuns :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa te mai analizezi. Aşa mă mai studiez eu uneori ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da - pentru 1 si 4. a da, si pt 2 (cand m-am uitat la Titanic for the very 1st time).
    pentru 3 nu e niciodata prea tarziu.Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere