Pages

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Abatere de la regulă


În ultima vreme simt că aproape tot ce alţii n-au voie să facă, eu am. Alţii n-au curaj, eu am.
Nu îmi e ruşine să vorbesc singur pe stradă, nu îmi e ruşine să fac pe prostul; şi nu, nu mi-e teamă că o să rămân aşa, pentru că loja proştilor este ocupată deja.
Dacă îmi spui să nu ţip în biserică pentru că aşa zice popa, puţin îmi pasă. Îndrăzneşte numai să-mi ceri să fiu civilizat când merg pe stradă cu tine, şi o să vezi rezultatele.
Sper că ai prins esenţa.
Îmi place de mine că sunt nonconformist; nu-mi place de mine pentru că uneori e riscant să fiu aşa; dacă uit de limite?

2 comentarii:

  1. Nu îmi e ruşine să vorbesc singur pe stradă - si eu vorbesc singura pe strada :)) ...si se uita oamenii ciudat...ma uit stramb..si imi vad de 'discutia' mea ;))

    si nu trebuie sa iti fie rusine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Printre putinii care gandesc asa..felicitari, si eu fac la fel!

    RăspundețiȘtergere