Pages

luni, 23 martie 2009

schimbare de "decor"

Este o fată pe care o întâlnesc de două ori pe săptămână. Până azi a venit îmbrăcată tot în haine mai extravagante. Nu indecente, ci mai 'trendy'. Astăzi a fost în haine normale, blugi şi adidaşi şi o bluză simplă.
Am rămas puţin buimăcit pe moment; apoi mi-am dat încă o dată seama ce mult îmi place îmbrăcămintea simplă, cu gust. Da, astăzi am văzut-o altfel, nu că mi-am schimbat părerea despre ea, doar că am apreciat-o mai mult.

M-am mai distrat în seara asta evitând destul de la limită un nene cu o dacie care ieşea din curte, dar el se uita doar în partea opusă mie. Nu veneam tare, 50, şi m-am gândit că hai că o să se uite şi la mine că vin. Toată asta a durat cam 2 secunde. El de unde, dă-i înapoi că l-o vedea cineva şi pe el. Dacă eram mai nervos nu trăgeam de volan să-l evit, şi aşa nu-mi place că începe să nu se audă boxa de la uşa din dreapta cum trebuie.
Are să vină şi ziua aia odată şi odată.

2 comentarii:

  1. cati inconstienti in trafic. nu stiu cine le da permisul. daca il loveai tot el ti-ar fi facut scandal, uitand regulile prioritaii.
    boxa de la usa din dreapta o poti "aranja" si singur, doar pt asta avem palme :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă aş lovi pe cineva din vina lui, şi mi-ar face scandal, cred că l-aş mai lovi o dată :))

    RăspundețiȘtergere