Pages

marți, 24 martie 2009

cum să fi nehotărât

Pentru asta e nevoie de o doză măricică de neseriozitate. Se amestecă intens cu un pahar cu nepăsare până când dă în clocot. Sau nu, doar până ies aburi. De fapt ce mai, până se omogenizează, e suficient. Se consuma rece. Sau cald; dar parcă mai bine rece, şi totuşi afară e cam răcoare deci poate ar trebui cald.

Unul dintre cele mai expuse domenii este condusul. Merg frumos pe şosea, din dreapta vrea să iasă o femeie. Îi fac semn de la depărtare să treacă, pentru că nu am loc să trec de ea deoarece dânsa cucoană pentru a se asigura are nevoie să ocupe aproape o banda de merg. În fine, îi fac semn.. dă sa iasă, eu merg normal. Se opreste brusc ... eu chiar o las să treacă? Haaaaaaaaaaai, du-te şi nu mă mai ţine în loc.
Cea mai fatală hotărâre este în depăşiri. Mă aflu în situaţia de multe ori să mă gândesc o fractiune de secundă.. "să mă bag, sau nu?" Fiecare secundă în plus contează, de aia nu pot fi nehotărât.

Dacă vreau să văd oameni nehotărâţi, pot merge cu nişte fete la cumpărături de haine. Pot scrie un roman cu ce vorbesc ele, câte haine probează. Hai măi fetelor, se vede ca nu se potriveşte culoarea asta de cum te uiţi la rochie, şi tu vrei să o probezi.

Închei cu vorba înţeleaptă a unei colege: Eşti de groază

6 comentarii:

  1. u chiar nu suporti sa mergi la cumparaturi cu ele? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nici io nu suport sa merg la cumparaturi cu mai multe de o fata :)) ...si azi mi`am luat io papauci...am probat doar vreo 4 perechi..da macar erau din acelasi magazin :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu dacă aş proba, după primele 2 deja mi-ar fi ruşine să mai încerc :))
    De obicei ştiu exact ce vreau, ce model, ce firma de papuci. Anul trecut am căutat papuci, dar nu aveau nicăieri de care vroiam, adică aveau, dar nu mărimea mea. Am umblat câteva zile, şi până la urmă am luat de la altă firmă pentru că mi-au plăcut mult şi erau la reducere 40%

    RăspundețiȘtergere
  4. Breh Zurli, io' te cred ca daca iti pui mintea scrii ditamai romanul cu ce isi spun fetele la cumparaturi, da' stii ce? Pana scrii romanu' cu pricina, nu vrei tu mai bine sa scrii macar una bucata articol, sa vaza si ochiu' nostru de cetitoare despre ce-i vorba? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Despre fetele la cumpărături? aoleu.

    RăspundețiȘtergere