Pages

luni, 30 martie 2009

ce te deranjează?

Un obicei supărător ce-l au oamenii este acela de a nu comunica deschis. Mă lovesc destul de des de aspectul ăsta şi, de la cine nu mă aştept, acela mă surprinde. E vorba de aşa-zisele 'poveşti'.
Omule, de fapt femeio, că ele sunt mai afectate de sindromul ăsta, dacă e ceva nelalocul lui în legătură cu mine, de ce nu-mi spui? Cred că e mai simplu decât să-ţi pui extraordinara imaginaţie la lucru pentru a născoci o poveste cu totul falsă. Poate fi credibilă din punctul tău de vedere, nu contest asta.

Să presupun că mă tund la 0 pentru că eu cred că aşa se poate face părul mai des, sau pentru că fac chimioterapie. Mă vezi, şi hmmmmmmmmmm, ok. Peste o săptămână aud de la prieteni cum că eu ce am făcut de am fost la închisoare? Că aşa le-a spus amica ce trăieşte în lumea ei uitând că nu se mai poartă 'frizura' aia la mititica.
Păi să nu mă duc să-i zic că-i proastă? Nu era mai simplu să mă întrebe de ce sunt aşa?

Îi respect foarte mult pe oamenii care nu umblă pe la spate. De restul, Doamne ... ai milă, că mie nu-mi sunt dragi.

Un comentariu:

  1. Salut,
    Ai mare dreptate, era normal sa te intrebe, nu sa presupuna sau imaginatia ei bogata sa isi faca loc prin creier. Pe nime spre exempu, ma deranjeaza un dobitoc, posesor de cartela cosmote cu sute de minute. De vreo cateva luni ma tot streseaza cu telefoanele, manele, injurii, etc. Nu imi pot schima nr pentru ca il stiu foarte multi, prin urmare ma gandesc la o metoda de a anihila resprectiva persoana (intr-un mod diplomatic). Nr lui este +40 (0) 764501181, asa ca cei care vor, pot trimite mesaje, il pot suna sa vada si el cum e sa te scoli la 5 dimineata sunand telefonul, avand in vedere ca acum 2 saptamani a mai sunat telefonul la ora 4:30 aducand o veste foarte prosta, cel mai bun prieten al meu murise intr-un accident rutier. As vrea sa tresara si el la auzul telefonului cu tresar eu la fiecare apel, indiferent de ora. RIP Misu!!!! Cu stima,

    RăspundețiȘtergere