Pages

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

dezinformat

Ăsta sunt eu, un dezinformat. Păi cum să nu urmăresc eu ştirile, cum să nu citesc măcar un ziar? Cum să aflu abia acum ca faimosul virus ai unei gripe face ravagii prin toată lumea? Celebrităţi, oameni de rând, nu mai contează. A intrat peste tot, ca şi apa într-o încăpere. Se emit previziuni, se organizează licitaţii, se bat conducătorii cap în cap, care e mai deştept să combată gripa. Mai nou cică este ceva organizat, bine pus la punct de către boşii lumii ca să ne reducă rândurile, că devenim prea ieftini la vedere. Unde te uiţi, doar de oameni dai. Mergi pe stradă-oameni, vii acasă-lume, mergi la mare-adunătură cât cuprinde.
Şi atunci, cum să nu-i stârpeşti? Dar ce-i aici? fiecare se naşte cum/când vrea? păi chiar aşa; prea mulţi suntem domnule, nu mă pot vedea pe mine de tine, ia dă-te din cadru.

Terminând cu asta, nu prea mă pasionează, nu doar gripa asta, ci în general ştirile. Sunt prea neînsemnat ca să însemn ceva.

2 comentarii:

  1. Total de acord cu tine, pana la "Sunt prea neinsemnat ca sa insemn ceva", cu asta nu sunt de acord, toti avem rolul nostru in lume, al meu o fi ala de plangacioasa (apropo de commentul de pe blogul meu), al tau o fi ala de...dezinformat sau de viitor posesor de gripa porcina (Fereasca-te!) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am fost de acord cu modul de exprimare a ultimei propoziţii, totuşi am lăsat-o. Cred că am vrut să spun altceva dar nu mi-a ieşit.

    RăspundețiȘtergere