Pages

sâmbătă, 4 aprilie 2009

cum să fi ... fierbinte

Am găsit pe bandyhumor.com imaginea asta şi m-au luat o groază de gânduri.

Oare e chiar 'dinăla' băiatul ăla din budă? N-am înţeles niciodată un lucru; cum să-ţi faci poze în baie? Care-i farmecul? Mi se face pur şi simplu scârbă şi creierul refuză să simtă ceva drăguţ. Poate fata să fie cât de frumoasă, dacă-i proastă singura reacţie din partea mea este de dezgust.
Hai să-mi fac şi eu o poză de genul ăsta, dar mă duc într-o toaletă publică, din aia din parcuri, jegoasă, toată maronie pe dinăuntru, sau într-o gară infectă. Vai de mine, am luat-o razna, mă duc să vomit.

7 comentarii:

  1. Zurli, poza asta circula pe net de multa vreme, si da, "nenea" ala maroniu din buda e ceea ce se vede ca e :)))
    Cap au fetele (ca's multe rau di jenu' asteia din poza postata de tine) da' minte..ce le mai trebuie? Pai nu? ;)
    Vikend placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa`ti cada bine ...cand dai afara... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfoai:))
    P-asta n-o stiam.
    Dar am vazut ca mai e trendy sa faci poze si pe WC:))

    RăspundețiȘtergere
  4. e sexy rau... daca esti scatofil... sau scatofag, doemn fereste. superhot! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteţi voi insensibili vis-a-vis de astfel de filosofii. Fata vrea să zicăcă ea rămâne sexi chiar dacă ie caca pe Pământ.

    RăspundețiȘtergere