Pages

marți, 13 iulie 2010

hai să măsurăm prostia

Am primit recent un email cu "sunt .cutare., mare şef acolo şi vreau să-ţi zic despre cum Bill Gates te plăteşte dacă trimiţi mailul ăsta la cât mai multe persoane."
Am cunoştinţe care retrimit asemenea mesaje, iar când le zic că-s abureli şi de ce le dau mai departe, îmi trântesc un răspuns gen "păi ştiu că nu-i aşa, dar noh, cine ştie".

Mă gândesc acum să răspândesc şi eu un spam din ăsta, ceva în genul:

"Bună ziua, sunt Warren Buffett, unul dintre cei mai bogaţi oameni şi vreau să-ţi propun o afacere. Eu am prea mulţi bani, nu am ce să fac cu ei şi m-am gândit să aduc puţină lumină în casa ta. Am produs un program ultra-sofisticat, integrat între rândurile acestui mesaj. Ce face el? Acesta îţi înregistrează computerul, întregistrează de câte ori trimiţi acest mesaj la câte contacte, ulterior aranjând totul într-o super bază de date, astfel că mie nu-mi ramane de facut decât să dau OK-ul pentru a ţi se trimite banii.
Se va crea un cont virtual în care se vor strânge banii pentru tine în funcţie de numărul de persoane care primesc acest mesaj de la tine. Cât primeşti? 500 de dolari pe mesaj. Da, vezi bine, 500 de $. De ce aşa mult? Pentru că-mi permit, sunt şmecher şi fac ce vreau cu banii mei.
De ce fac toată treaba asta? Pentru că vreau să văd cât de prost esti. În felul ăsta pot determina câţi proşti sunt în medie pe planeta asta, în funcţie de asta eu să ştiu dacă mai pot fraieri oameni.
Mulţumesc, şi o zi bună"

4 comentarii: